کد خبر 1655067
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
حوادث

۳ ساعت بیشتر طول نکشید تا پسر شیشه‌ای که پیرمردی را در باغ شخصی‌اش کشته بود، دستگیر شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر، گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل فردی در باغ شخصی خود، بلافاصله مأموران واحد گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در محل حضور یافته و مشاهده کردند، پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده که موضوع به پلیس آگاهی گزارش شد و کارشناسان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شده و اقدامات علمی و تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از جمع‌آوری آثار و مدارک لازم، هویت مقتول مشخص شد و فردی که مرتکب این جنایت شده بود نیز مورد شناسایی قرار گرفت و پس از ۳ ساعت دستگیر شد.

متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود بالاخره لب به اعتراف باز کرد و گفت: شب حادثه به علت مشکلات شخصی و اختلافات قبلی پس از مصرف شیشه به باغ مقتول رفته و با چاقو و قداره‌ای که همراه داشتم ضرباتی به وی زده و بلافاصله محل را ترک کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: با اعترافات صریح متهم به ارتکاب قتل، پرونده تشکیل و قاتل برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    4 0
    معتاد بیمار نیست ،، مجرم است خیلی هم مجرم است....یعنی هر جا ، هر لحظه ، با بهانه یا بی بهانه ، خودی یا غیر خودی ، جنایت خواهد کرد...
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      1 0
      ایا این شخص را چه کسی معتاد کرده و چرا مواد به راحتی وارد کشور میشود؟
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      0 1
      خودت هم بیماری! زمینه جنایت هم از گفتارت پیداست.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    5 0
    معتاد جماعت به هیچ کس رحم نمی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس